21 november 2010

O förresten tillägg till igår..

jag hade barnen hemma hos mina föräldrar igår under tiden jag jagade runt efter skidspår.Och kom hem och blev serverad god middag ala pappa. Jag menade att att jag var så lycklig över att ha lyckats hitta ett spår att åka lite skidor på och tackade för att barnen fått vara där. Pappa säger då att han var beredd på att jag skulle ha ringt x antal timmar senare på väg norrut för att till vilket pris som helst ha hittat ett spår.Vad menade han med det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv