05 november 2010

När båset är tomt saknar man tjuren...

Vi tjejer har en tjej helg.Baaara göra som vi vill hela helgen. Ligga raklång över hela dubbelsängen,glo runt på bloggar hela natten,läsa bok utan att få dåligt samvete om bokmalen(manin) slår in,laga fiskrätter hela helgen eller kanske inte ens laga mat utan köpa junkfood för alla pengar,ligga o bubbla i badet med ett glas vin utan att behöva ligga intryck i ena hörnet....låter det inte helt underbart?Nej det är för jävla tråkigt ska jag be och få tala om!!!inte ett dugg kul faktiskt när man saknar sin ena halva.
Ena halvan drog iväg till Gotland för tävlingen gotland grand national som ju för all del är världens största enduro tävling och som jag och tjejerna nobbade att följa med på med motiveringen-Gå där på en lerig åker och hoppas att få se en skymt av dig!!Nehedu det kan du pyssla med själv!!Hade så kul!!Men nu känns det lite vemodigt med facit i hand....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv