19 november 2010

Landat hemma och tagit helg...

efter en riktigt händelserik vecka med många tokigheter.O jag har skrattat åt eländet så tårarna har sprutat ska ni veta...gött.."roasigsjälvterapi"O imorgon bitti far o flyger mannen iväg och ensam kvar blir vi...tjejerna,Torsten och alla andra påhittade djur=)Kanske blir det tjejfest om denna arma gamla kvinna orkar styra upp sig men det får jag se imorrn.Ibland är jag allt lite smart...säger nej istället för ja till allt.Alltför många ja kan dra ner vem som helst.

2 kommentarer:

  1. Nog fan har den här veckan vart helt galen.
    Skönt med ledig dag idag...har reflekterat veckans händelser lite, fast inte blev jag klokare av det.;)

    Hoppas du får en bra helg.
    Jag ska mest s-o-v-a! :)

    SvaraRadera
  2. Jag som har en släng bokstavskombination mår bäst av full fart frammot, så har jag if alltid självbehandlat tidigare och det har funkat...men visst jag kanske borde prova med att sova lite ibland=)..efter att ha matat alla hungriga,rastat alla rastlösa,åkt lite SKIDOR,joggat lite på spåret,varit på födelsekalas......=)Trevlig helg

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv