25 november 2010

Lustigt det där med ords betydelse..vem kommer på allt=)?

Dominant
Från Wikipedia

Dominant har flera betydelser:

En typ av ackord, eller möjligen en plats i en tonskala.
En typ av genetiskt anlag, dominant anlag.
Ett förhållningssätt i en sexuell relation, dominans (BDSM).
Wiktionary har ett uppslag om dominant

Dominant..jag tänker mig en kvinna i lack och läder som binder fast alla möjliga och fram kommer piskan. Men detta är nog en gammal avlägsen yrkes skada från "vuxenindustrin" jag halkade in på ett banan skal.haha

2 kommentarer:

  1. Haha! Jasg skulle kanske ha uttryckt mig med nåt ánnat ord igår.;)

    SvaraRadera
  2. Haha nej du får säga vilka ord du vill...detta är mina egna hjärnspöken=)Min sämsta/kanske ibland bästa sida är att se saker på detta vis.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv