21 november 2010

Houston i have a problem...

imorgon har jag stora problem med att jag inte kan klona mig..skridsko skola startar,dans skola och sen allt annat som hör en vardag till. Och det är ju som jag sagt bara me my self and i som ska trixa ihop det. Och problemet är att jag missade något när schemat lades....big mistake!Jobba 12-21 på det grattis till mig, jag har vunnit största priset i att vara ostrukturerad.Sen som grädde på moset har jag sedan önskat mig att jobba klockan 7 nästa dag precis som om jag riktigt ville få mig själv kallsvettig liksom=) Men det finns inga problem bara lösningar som nån så klokt kläckt ur sig. Jakten på "ställupp" människor har lyckats och det ser ut att gå vägen...phuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv