30 november 2010

Jag blir lite nervös av julpynt...

allt ska glittra,glimma och en del av prålet ska det dessutom låta om. Färgerna är i hela färgskalan från guld,silver,rött,blått you name it och allt i en salig blandning helst. Hela mitt hem känns som ett endaste kaos med allt pynt överallt men vad gör man inte för julefridens och barnens skull. Men beträffande adventsstjärnor och ljusstakar har vi under gårdagen slagit slag i saken och köpt ett gäng nya riktigt fina och behagliga stjärnor som lyser minst lika fint som andra hemskheter som hänger i alla stadens fönster.Kan hända att vi har tid att byta ut pynt mot pynt idag.Och ingen blir gladare än jag när man i januari inte en dag försent får packa ner prålet och ställa in det längst in i förrådet...för att återgå till allt det vita,enkla och rena.

1 kommentar:

  1. Här är det väldigt lite prål. Vi firar jul i silver och vitt.;)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv