13 november 2010

Jag har inte så mycket på hjärtat..

lång frukost hemma med familjen. Promenad och off to work.Allt i sin ordning inget att klaga på liksom. Hann in en snabbis på tuna innan jobbet för lite farsdag fix...för den får man inte glömma imorgon. Samlat steg i vanlig ordning..thats about it.En liten rolighet för dagen; Lisa besöker sin gammel farfars grav med sin farmor och utbrister efter en stunds funderande...-Här har han det bra Evert!Ligga här med Michael Jacksson=)Så kan man oxå se på det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv