25 november 2010

Kladdkaka med hallon mousse..

kastade vi ihop här hemma Lisa och jag som firar ledig dag idag.Vet ni att det ganska begränsat med fritid då man jobbar varannan helg...inget drömläge precis hur mycket man än tycker om sitt jobb.Allt blir så komprimerat och planerat in i minsta detalj. Man vill ju inte att familjen ska bli lidande bara för ens jobb liksom och sen så gäller det att ta hand om sig själv oxå för att orka.Jag mår inte bra av att inte träna så det är ett måste.
Men som sagt vi får leva här och nu och idag är vi lediga=)
Lisa och jag ska ut och åka bob på gården och se vad snickarna har hittat på bakom ladan där det just nu jobbas för fullt med att bygga upp ett raserat tak. Då är dem värda en kladdis med hallonmousse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv