21 november 2010

Varför inte en kladdkaka med nougat täcke?

Vi väntar besök av god vän som skall tillbringa eftermiddagen med oss.Tjejrna sitter och kryssar i BR leksaker katalogen och Lisa kommer på att men det här är ju toppen. Jag kryssar här och får detta av tomten och sen så skulle jag få vissa saker från farmor,mummo mm. Inte dumt det här säger hon med eftertanke.Detta ruggiga väder medför extra mysfaktor i vårt lilla hus på landet.Tänt var i kakelugnen och varm choklad i koppen. Hoppas ni oxå får en mysig söndag!

1 kommentar:

  1. Kladdkaka med nougattäcke låter ljuvligt gott! :)
    Själv ska jag sitta och svettas i simhallen på em.;)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv