26 november 2010

Vaknade och vågade först inte ens andas..

sträckte ut ena armen sen den andra..0ch ingen träningsvärk!!!!Vilken besvikelse!Jag gillar att det känns när man gjort nåt och särskilt eftersom jag igår kände mig helt slut i armarna.Sån jäkla vekling jag vet. Idag har jag hundjoggat 8 km och det känns att jag är inne på min 5 dag med bara pulver. Unnade mig dock ett äpple efter gårdagen träning. Idag har jag en snabbdate innan jag går på det sedvanliga helgpasset och ja har inte bestämt mig om jag ska äta lite sallad. Kanske kan det vara belöning för dagens jogg vad vet jag.Jag stegtävlar inte mer då det ej är meningen att jag ska ha en räknare helt enkelt.Efter att ha förbrukat 4!!!! st ger jag upp.Men jag vet nu ungefär vad som krävs för att nå minst 10.000 steg om dagen och det håller jag alla gånger=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv