20 november 2010

Imorse stod det ett gäng trötta ressugna byggare i vår hall....

och här låg vi och sov för fulla muggar, ja även den tilltänkta byggherren som skulle ut och resa.Hundarna testade sina vaktkunskaper ungefär som när man testar brandlarm ibland eller som dem där andra gaslarmen som kan höras emellanåt ni vet.Ja vad jag vill säga att batterierna på vakthundarna funkade såvidapass att det stod ett byggare intryckta mot väggen innan Hugo hade sniffat klart och gett sitt godkännande för att komma in. I vanliga fall på dagtid eller kvällstid när vi andra är vakna tar sig hundarna ej sån ton, så det är liksom bra att se trots obehaget för "inkränktarna".
Innan jag hade hundarna vrålade jag rakt ut att jag inte tänker sova en enda natt härute i zombie skogarna dit endast karsudden patienter vet vägen. Nu är det andra bullar. Mina vakthundar i liten förpackning äter upp varenda zombie som kommer i vår väg så jag kan sova i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv