28 november 2010

Koffein laddar...för att sedan ge mig ut i slalombacken...

inatt har det fallit snö såpass att det inte finns några vägar här ute på vischan.Jag har inget emot det alls faktiskt tvärtom,lite spänning så här på morgon kvisten livar upp.
Jag var ute en sväng och ser till min förvåning Ulf Uffe puffe uttöva "morgon gymnastik"
Ulf har missuppfattat namnbytet helt klart. Bara för att HON heter Ulf betyder det inte att könsbyte har ägt rum.Och det var inte helt poppis av Urban och Bengt om man säger så.Getter getter!

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv