09 november 2010

Katastrof!!!

Stegräknaren kaputt,sönder,broekn....rikki!!!Hur ska jag nu klara mig??Finns ju nya i affärn så får det bli!Lyckades ha av själva hållaren till den på jobbet och jag kan ju inte gå runt o hålla i den hela tiden antar jag....och vet ni vad mer....vad är det för fel på en när man börjar jobba en timme för tidigt och inte kommer på det förrän flera timmar senare?Och sist men inte minst...katastrof nr 3...45 minuter skottning efter klockan 22...detta är totalt okristligt.Steg idag innan den brakade 13.000 typ och sen skottning på det får duga.Joggade en snabbare mer pulshöjande runda imorse, gick riktigt bra.6 km/34 minuter=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv