17 november 2010

Facebook..går mig på nerverna

Alltså vad är det frågan om egentligen...varför kommer någon på saker som tryck gilla om du är emot mobbning.Tryck gilla om du har världens bästa dotter,världens bästa hund...ja listan kan göras lång vet ni som har fb konto.Men innebär det då att man är för mobbning,har världens sämsta dotter,fulaste otrevligaste hunden om man skiter i att trycka på gilla då eller!!!Facebook på gott o ont. Och så det här rabblandet vem som har varit duktig eller vilket väder det är.Logga in på fb en regnig dag och hela inläggs listan fylls av liknande inlägg..regnar usch o blä...finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...ut i regnet...fy vad det regnar...regn,regn,regn....blir man gladare av att andra påminner om vilket väder det är eller?Och så dem här spå tanterna man kan trycka på för att få sin dag spådd..bara det att man kan trycka flera gånger på raken och få det svaret man vill publicera...och det roliga i kråk sången är att alla som någon gång tryckt på såna tester vet ju att det går att göra så.Som ett test häromdagen som var -Vad gör du om 10 år?Jag skulle genast ta reda på det inloggad som jag var och fick till svar bagare...sen arbetslös...sen chef...vad skulle jag ha gjort då?Välja något av alternativen som jag skulle publicera i min logg för att andra skulle göra vad med den informationen?

1 kommentar:

  1. Tänkte trycka på gilla knappen, men var har du den älskling?

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv