04 december 2010

21 årig Glengoyne efter sista ombytet för dagen..

för att lägga upp morgon dagens schema under kvälls konferensen.Detta avnjöts efter en biff med råstekt vitlöks potatis som sköljdes ner med ett glas av Italiens bästa.Det är man värd efter att ha tagit sista musten ur en med en kvällsjogg=)Alla mina "barnhemsbarn" sover och laddar upp inför en dag on stage imorgon...då gäller det!Barnen var superglada efter att ha fått vara med morfar till kälkbacken och druckit varm chocklad i den kalla vinden.
Glengoynen tog fram våra kreativa sidor by the way...så får vi se hur fortsättningen blir på dem tankarna och planerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv