03 december 2010

Man tror inte det är sant...

på natten då var det inte mycket som var friskt på lilla skruttan men nu minsann känns det som om jag måste ha drömt eller nåt. Hon är typ frisk med undantag av sin hosta förståss men annars pigg och rastlös.Jag menar om nån skulle komma hit nu skulle dem liksom undra om jag ljuger eller nåt för så pigg ter hon sig nu. Jag däremot är slut som artist efter vårda barn natten. Vi har lekt städerska och passat på att rensa upp i Lisas rum. Hon har ändrat sina framtidsplaner och satsar på veterinär istället för städerska nu hälsar hon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv