27 december 2010

Jag satt o kom på..

att en sån där liten gastrik bypass operation kanske kunde sitta fint...började i sedvanlig ordning med att förhandla med mannen...-Vad säger du?kan du mellandagsfynda en sån gastrik bypass åt mig tack?Mmm jo kanske det kanske hör jag lite mumlande bakom data skärmen där mannen sitter o jobbar. Snabbt som attan kastar jag mig på google och googlar fram lite info om det innan mannen ska fråga-Förresten vad e det?Men upptäcker till min fasa att jag har för lågt BMI för att få en sån utförd!!!Kan inte vara sant!!

6 kommentarer:

  1. Har kollat det där jag med...får äta upp oss lite till. Sen kanske vi kan gå två och betala för en.;)

    SvaraRadera
  2. Ta´t som en komplimang!

    SvaraRadera
  3. Köp 3 betala för 2 ? Då är jag med.. //AnonymaAnnie.

    SvaraRadera
  4. jag e oxå på... grupprabatt!!!

    SvaraRadera
  5. Ok då kör vi en mängd rabatts pryl av det hela...pax för att ligga överst om vi måste buntas ihop!Jovars lite som en komplimang var det ju Fighter...helt rätt=)

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv