10 december 2010

Laddat batterier 11 timmar...

dem var sopslut men nu så, back on track igen.
Polkagris....hmmm.....vi testar.Knäck,ischoklad,fransk kola och brända mandlar står på eftermiddagens schema.
Lisa och jag ska pyssla och fixa lite innan det är dax att hämta Elina från skolbussen. Handla hem ingredienser till vårt julgodis projekt. Jag hade nog tänkt att man kunde ha hoppat över denna bit men ångrade mig i samma stund som Elina uttryckte hur viktigt det var för henne med denna tradition. Och dessutom insåg jag själv oxå att det inte alls var nån bra ide och hoppa över det bästa med hela julen=)
Det är kul att baka julgodis.Och kul ska man ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv