27 december 2010

Jag önskar..

att jag hade lust och nerver till att trängas med alla i affärerna nu då det mellandags reas till höger o vänster...men jag kan bara inte. Nej det går inte!Jag går hellre naken ellr handlar i glassbilen hellre än utsätter mig för något så självdestruktivt som mellandags rean. Innan jul då är alla bakteriefullsmockade och stressade för att allt ska hinnas med...ja då har alla rätt att bete sig som utomjordingar bara för att julen är så nära.Nu ska alla som blev smittade av dem som var ute innan jul rusa ut och runt,över,under alla andra ute i handeln.Alla ska fram och förbi först till vilket pris som helst...nej jag hoppar över det i år igen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv