01 december 2010

Sova äta jobba sova äta jobba....

sen helt plötsligt händer det!Jag menar helgen kommer alltså. Jag gillar att jobba helger faktiskt fast inte alltid såklart.Men det bästa med dem arbetstider vi har är iaf ledig dag mitt i veckan tex. Man uppskattar att vara ledig på ett helt annat sätt dem helger man är ledig. Jag gillar att jobba så det känns att man förtjänar att vara ledig....svårt att förklara. Men för att förenkla det hela så skulle jag inte vilja vara ledig jämt...nej det skulle inte alls vara min melodi. Jag gillar utmaningar och jag gillar att jobba mig till en viss grad av utmattning. Jag gillar utmaningar, särskilt om dem leder till att jag som person lär mig något.Jag vill gärna tro att livets dagar och dess innehåll gör mig ödmjuk inför sånt som komma skall. Och jag tror att man lär sig så länge man lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv