09 december 2010

Jag har åkt på spa!

29 grader varmt och solsken. Inte så mycket moln på himlen,bara sånna fuffiga som liksom svävar omkring här över mig där jag ligger i min hängmatta och laddar upp för en helkropps massage av poolskötaren som vickar som massör idag.Idag till lunch fick vi inbakt camember med hjortron till förrätt. Till middag en krispig sallad med färska kräftor med en feta ostcreme.För att inte tala om efterätten som bestod av exotiska frukter i vitchoklad med mango fromage till.
Imorgon åker vi iväg till varma mineral källor och ska ligga på jäsning där ett par timmar............................eller inte=)Nehepp back to reality...ut med hundarna efter att ha haft det sedvanliga racet med klockan. Mina skidor e körda by the way ifall nån undrar varför jag lagt ner min karriär som skidåkare.Jag råkade åka ner för ett parti som visade sig vara bara berg som rispade upp skidorna häromdagen.Alla har vi vår verklighet.

3 kommentarer:

  1. Det lät helt underbart.
    När åker vi? ;)

    SvaraRadera
  2. Lät inte helt fel ;) en vacker dag så kanske....

    Fick dubbla komptimmar idag så jag är iaf lite glad!

    SvaraRadera
  3. Helst igår=)Ja det finns alltid nåt positivt i allt Maria!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv