06 december 2010

Det ringde en Dalmas på förmiddagen...

och lät så himla hurtig o pigg. Jag fattade först inte att han ringt rätt person men visst fan sen trillade kronan ner. Vid nåt sinnesförvirrat tillstånd när jag greppade efter något roligt och spännande anmälde jag mig på ett vasaloppsläger. Och sen så i vanlig ordning vände humöret och allt var roligt igen och min anmälan på läger var glömd..tills Dalmasen ringde och skulle höra...om jag foooortfarande var intreseeerad...eeeeh....jo förvisso helt klart sugen men noll med tid över och kan absolut inte fylla på med mer. Nej här fick jag säga pass och kanske nästa gång.
Och som rumskompis hade jag bokat mannen och det skulle ju oxå såklart ha varit en klar fördel att han kände till vår anmälan. Men som sagt jag hade ju redan glömt hela grejen så fort anmälan var skickad.Nu sa jag ju iofs ifrån pga tidsbrist men ett läger hit eller dit är ingen big deal.Hade varit så himla kul tror jag att jag tänkte då när jag bokade den=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv