03 december 2010

Man tror inte det är sant 2...jag har skilt mig!!

Jodå så ligger det visst till säger skvaller tanterna i byn!Mannen såg måttligt fundersam ut när han fick frågan av en släkting som hört det av någon i hans yrkesbranch.Hört det av den som hört det av den som hört det av den som sagt det till den...och sist till oss som är huvud personerna i vårt liv sist jag kollade. Ryktet har startat på ett högst märkligt sätt genom att jag träffade på en person som på ett avlägset sätt jobbar i samma företag som mig själv fast på en mer administrativt vis kan man säga.Jag kan tänka mig var ifrån det hela startat men innehållet på det samtalet handlade långt ifrån att jag skilt mig. Vet ni vad det mest intressanta i ryktet är....att man är en så fantastiskt intressant person värd att prata om fast personen i fråga inte ens känner en=)Det får mig att känna mig som en riktig lokal kändis, känd för mer än bara mina mygg kunskaper.
Och nej vi har inte skilt oss och tänker inte göra det. Men OM den dagen kommer så har jag paxat finaste lillstugan ¤sagt med glimten i ögat¤

3 kommentarer:

  1. Fast jag tycker att du är skit-intressant! Men undrar jag något så kan jag väl ringa och fråga i stället för att använda kommunskvallret som informationskälla?? //Annie

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv