04 december 2010

Ungen måste vara ett mirakel på att krya på sig..

för förra natten sovs det som stockar i detta hus och idag har hostan lugnat sig nästintill gett sig helt. In ut i bilen mest hela dagen. Av på med kläder för olika väder och tillställningar. Pappa var snäll och stod barnvakt i vilsta idag medans mannen och jag tog oss ett varv för att sedan svira om igen för ett par timmars dans träning på sporthallen igen.Alla glada och nöjda men än har inte sista ombytet skett...ett sista ombyte till sedan ett glas rött kanske i vårt halv mörka hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv