22 december 2010

Rödvin,praliner och en kopp kaffe

lyxliraren här!Ledig imorrn så idag räknas som lördag. Barnen räknar timmar....nu är det inte långt kvar!-25 minus O H M Y G O O D!!!!!Ut till getterna med extra halm omedelbart säger jag bara. Vad är det för Sibirien vi har...inte ens skidor törs man sig på nu.Jag har funderat på ett par fenomen under dagen. Varför är det som om alla stadens galnaste människor är på coop forums parkering samt inne på affären just nu?Har dem vart inlåsta hela sommaren eller?
Hur kan man få för sig att sticka ut och JOGGA halv sju en morgon då det är 22 minus?
Jodå det är sant såg detta fenomen i morse när jag åkte till jobbet...herregud!
Och sen kö system....varför finns det kö system?Det är för att man bör ställa sig längst bak i kön och invänta sin tur men inte dem som har bråttom inte...där gör man undantag så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv