07 december 2010

Bortom masken..under ytan...under sminket..

jo så är det. Jag noterar vissa saker väldigt kvickt hos människor jag möter. Jag kan tex efter 5 sekunder endast med en person jag aldrig träffat säga att typ han hade skrattgrop,en speciell min,ett sätt att prata på,gester.Ja det jag vill säga är att trots att jag ser dessa små detaljer snabbt så kanske jag inte tänkte på om personen var lång,kort ,smal,tjock,ljus,mörk....utan jag minns detaljen jag la märke till.
Idag tror jag att jag förolämpade vattenfalls snubben som var här och löste vårt ström problem. Han hade ett så avslöjande skratt....han måste ha varit inte mindre än jultomten!!DET hördes på långa vägar att det var det där speciela skrattet...hohohohoho....så jag frågade om han emottagit min önske lista om PT.Nääääe vaddå sa tomten lite för att förvilla liksom....ja men ni vet ju hur det brukar låta.Menar du för att jag har så stor mage eller sa tomten.Det hade jag inte en tanke på om snubben hade för jag "såg" inte på honom så utan var helt överväldigad över tomtens härliga hohoho skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv