16 december 2010

Bakvänt

det blir så ibland bara och tur är väl det. Inrutat är inte min melodi. Somnade ovaggad(o vaknar nu igen för en snabb bloggning) efter en dag där händelserna duggat tätt.
En av händelserna:
Fråga mig inte hur för jag har en förklaring men den är dum.... jag råkade åka "motvarvs" under min skidmil under förmiddagen.Inte helt populärt och komma farande i full spätta nedför i enkelriktat...tanten jag mötte först höll på att svälja sina löständer kan jag bara tillägga....självmordsförsök?sa en på jobbet när jag berättade om min strapats.Godnatt nu ska jag sova vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv