13 december 2010

Knyta samman trådarna...

i like när det forsar kreativa tankar i mitt huvud. Jag är redan där liksom i mina tankar.Oftast stannar planerna på just planerings stadiet men tanke verksamheten är igång och man kan inte stå på ett ben hela livet utan att byta ben.
Vardagen är fullt med hål att stoppa in kreativitet i för att förgylla.Så mycket vardag så lite helg ändå lever dem flesta upp till helgen då allt ska ske.
Idag är vi lediga Lisa och jag.Vi väntar på att få ta på Lucia outfitten och dra till dagis på firande. Under gårdags kvällen var Lisa med Eskilstunas lucia tåg och gick med dem i deras tåg och sjöng. Själv var jag inte med då jag spenderat helgen på jobbet. Men jag har varit med tidigare år då hon gått med dem.Detta är nog 4 året hon går med dem...jo så måste det vara för hon har varit med sen hon kunde gå. Förr förra året var roande och se lilla Lisa stå med alla dem andra stora luciorna. Lisa, som inte är den, passade på att frenetiskt käka upp sitt ljus helt ogenerat medans dem andra sjöng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv