29 januari 2010

ÄNTLIGEN SER JAG INTE UT SOM KNARKARE

Sådärja nu sitter det färg i håret,hade en förskräcklig utväxt som inte var av denna värld!Usch jag ser ut som en junkie verkligen om jag inte färgar utväxten. Dagen har varit perfekt än så länge. Gick på sörmlands vackraste väg (faktiskt fått den utmärkelsen). Det var sååååå fint med gamla hus med tillhörande fäbodar o grejer. Sen brände jag in till tunapark och shoppade 3 tunikor och nåt mer. Var in till den trevlige hund affärs innehavaren och diskuterade hund halsband. Men njaaa 1900 kronor kändes lite overkilled.O så har man 2 jyckar. Ska tänka på saken. Barnen har varsin kompis hemma och har jätte roligt. Dem stora barnen är ute och agerar hobby bönder. Matar djur och gör rent. Lisas kompis hon visade sig vara livrädd för alla djur inklusive katter. Det blev ett liiiiitet dilemma härute på Larsllund men det har löst sig. Nu ska jag ta och get ready för en kväll på stan. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Baaah!!!! :P....ja det var ju nästan så....men ändå inte riktigt!!!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv