20 januari 2010

FÖRSTA 11 TIMMARS ARBETSDAGEN AVKLARAD

Trodde att det skulle bli tradigt att vara så många timmar men kändes inte alls så, tvärtom=)Enda negativa jag har för dagen är... shit.....125 kr betalade jag för att få stå med bilen på stan denna dag....vad är detta??Man kanske skulle ta och kasta sig in i den branchen där verkar ju finnas pengar att hämta. Som tur är har jag from feb hyrt ett varmgarage (i Nyfors visserligen )fanns inget annat permanent att få just nu sa dem.Men får se det som friskvård att gå en liten runda innan jobbet....tänker ju iaf inte betala 125 kr per dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv