21 januari 2010

BRYGG INTE KAFFE I SÖMNEN

Alltså vad snopen jag kände mig när mannen står och ruskar på mig eller vad han nu gjorde mitt i natten i köket. Där står man ovetandes och brer mackor och kaffet håller redan på att rinner ner genom filtret. Först sa jag bara att jomen jag ska upp nu men sen var det bara att ge upp...inte ens jag behöver gå upp 01.30 om jag börjar kl 07.30. Kaffet jaaaaa det blev svagt kan man säga....lite som smutsigt diskvatten med en svag smak av kaffe. Måste göra en balja ordentligt starkt så jag är redo för mina 11 timmar i staden.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv