22 januari 2010

LEDIG

Inget är så skönt som en ledig dag som råkar vara en fredag.....tacktacktack!Tänkte säga gud men det vore att hyckla. Tror absolut inte att det finns nån gud och det säger jag inte för att jag har en dålig dag eller nån har dött. Tror bara inte att det finns en skäggig gubbe uppe på molnen som jag ska tacka för att jag får en ledig fredag kort o konsist. Utan sanningen är den att man har ansvar för hur ens dagar ser ut och vad dom är fyllda av. Man kan tillfälligt utsättas för villkor man inte känner sig tillfreds med men man har oftast möjlighet att bryta och välja en annan väg. Bara vetskapen av det gör att man kan stå ut med en hel del. Sen är det också så att ibland står man ut med en del villkor på vägen för att nå dit man vill. Men så klart hamnar man också i slentrian beteende och tappar motivationen och glömmer bort sitt mål. Mål som känns för långt borta och jobbiga att nå har iaf jag en tendens att glömma bort mellan varven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv