21 januari 2010

KONTORSJOBB SKULLE INTE PASSA MIG

Har i sammanhang kommit i kontakt med ett arbetslag som arbetar med kontorsgöromål av alla dess slag. Nu vill jag bita mig i tungan för att inte säga för mycket men är det inte så kanske att olika arbetsplatser har olika slags humor och klimat. Dom flesta på stället känner till humorn och smälter in i denna låt oss säga "massorgiehumor"?Jomen iaf så slår det mig då jag befunnit mig i en sån för mig annorlunda miljö en gång att herregud JAG MÅSTE VARA EN ALIEN...alla andra har samma humor utom jag...jag har svårt att tycka att det roligaste på den dagen är vems mobilsignal låter högst och mest patetiskt....fast o andra sidan vem är jag att bestämma vad som är humor. Jag gillar att skratta i vilket fall som helst och det är väl iallafall det som är humor. Ett riktigt riktigt sjukt långt skratt som (min man säger är som bäst om jag har hånat eller varit ironisk)förlänger livet=)man ska inte skratta åt folk som klantar sig eller gör illa sig ,men handen på hjärtat, hur snäll person du än är så drar det lite i smilbanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv