31 januari 2010

SLÖA FAMILJEN

Imorse låg vi länge och sov...herregud vad slö man är egentligen. Hugo var fram och klappade mig på kinden en gång och ville att vi skulle gå upp men jag har ett svagt minne av att jag sa det är mitt i natten gå och lägg dig. Och han är så snäll så han gjorde som jag sa. Tillslut kravlade vi oss upp typ kl 9. Scones bakning,ägg och bacon och allt möjligt annat gott. Mina points är slut för hela nästa vecka oxå. Nehe måste ta tag i livet och göra nåt vettigt av resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv