26 januari 2010

DÅ VAR DE LEDIGA DAGAR SLUT

Vart tar dagarna vägen?Idag har vi varit ute ett par timmar i skog och mark. Elina kom hem och vi har myst lite. En sväng till stan för att lämna papper till revisorn som för övrigt måste vara den trevligaste och tillmötesgående revisorn som finns. Pratat i telefon länge med en vän som jag inte pratat med på evigheter. Det blir bara så när man har så mycket att stå i mellan varven. Men hon e en sån vän som känner mig innan och utan så hon tar också mig för den jag är. Vi är egentligen helt olika som personer men ändå finns där någonting gemensamt på nåt konstigt sätt.Mannen har varit hemma med oss en hel del dessa dagar då dem haft jobb här på gården och i närheten. Tänk om vi alltid hade det så mysigt. Fast o andra sidan skulle det vara svårt att få ihop pengar till räkningarna då. Men mycket jobb väntar mannen framöver vilket är bra för företaget(sämre för oss).

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv