28 januari 2010

DAX FÖR 3 DAGARS LEDIGT=)

Jag tror jag har fått ett drömschema.3 lediga dagar igen och väl på jobbet går dagarna jättefort trots 11 timmars arbetstid. Alla ställen har olika"kultur"som man måste läsa av mellan raderna. Det tar tid att förstå den ibland men jag börjar få rätt bra "känselspröt"eftersom jag har varit i många arbetsgrupper med tiden. Rätt så kul att inte vara en möbel på nåt ställe utan faktiskt få förnya sig och skaffa sig mer erfarenheter. Tror att det skulle vara bra för en del arbetsplatser att helt enkelt stuva om lite bland personalen. Tror att det skulle göra att det kommer in nya influenser och ideer och att personal tar med sig bra erfaranheter från ett ställe till ett annat på så vis. Men det är ju vad jag kan tycka skulle vara bra i min fantasi.
Nåja nu väntar iaf ledigt och har lite uppgjorda planer. Imorgon blir det att traska 1 mil med hundarna på förmiddagen. Lisa kommer att få hem en liten dagis kompis som var så modig som ringde och frågade om de kunde leka. 4 år herregud!Dom börjar bli stora............min lilla Bonn Lisa som vaccinerats mot flininfluensan=)Imorgon kväll väntar galaj i nån av stadens lokaler, ska bli kul....VARNING DOCK!!!Håll er hemma på säkert avstånd. Ni vet när "visomborpålandet"kommer till stan så vet man aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv