25 januari 2010

DEN SOM SPAR..

har en hel massa skit kvar kan jag lova. Varför sparar man på allt? Nu har vi släpat in en massa säckar och kartonger från stallet (om det ska bli ett höns hem där). Ett par kartonger leksaker som vi inte packat upp då Lisa inte haft ett eget rum förrän nu. Och mycket saker blev det!Hjälp nu måste vi bygga ut minst lika mycket till. Men det börjar bli liiiite ordning i vårt kaos hem. Vi åker sällan till tippen för att vi har möjlighet att elda på tomten. Brukar slå en signal till brandkåren innan så dem slipper komma sladdandes ut hit i onödan. Nu är högen stor, har kastat hejvilt. Så befriande.Stallet är nästan så gott som ren städat nu. Nu ska man bara planera hur det hela ska inredas för att bli ett hem för små pärl höns. Till våren säger mannen...och det måste väl typ vara nästa vecka=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv