23 januari 2010

NU TAR JAG 3 DAGAR KVALITETSTID MED MINA KÄRASTE

3 dagar underbar kvalite tid med barn och djur kan inte bli bättre avslutning efter en rolig dag på nya jobbet. Vi har för några dagar sen släpat in motion cykeln som stått och blivit dammig i ladan i ca 2 år. Och NU har jag bestämt att jag ska absolut tvinga mig själv att sitta och tråk- trampa på den minst 20 minuter varje dag from imorgon...SÅ nu var det sagt och måste därmed följas.Har oxå gått med i viktväktarna för ett par veckor sen. V.V funkar bäst om man går dit regelbundet , vilket jag inte kan då jag jobbar varannan gång det är vägning. Nu ska jag sluta skylla på det och ta det på allvar. Ikväll när jag kom hem satt mannen och jag och pratade om ditten o datten ,så kläckte jag ur mig att vi köper ju så mycket allt möjligt speciellt motorcyklar och tillbehör. Nu var det dax att investera i sin fru tyckte jag....Jahhaaaa säger han tvekande...(Vad ska komma typ)jo såhär att jag tänkte att varför inte fettsugning=)Men vaddådå varför det säger han till svar. Jo bara för att jag kan och behöver det! Fast det var bara för stunden jag kände så...jag reser mig upp och ska hämta nåt ur min väska och han bara suckar högt....Har du redan en brochyr och bokat tid oxå eller=)?Han menar att jag skulle kunna vara så impulsiv. Näe det ska väl gå ändå bara man ger sig sjutton på det.

1 kommentar:

  1. Haha! Känner igen mig. Ibland känns det som en fettsugning vore enda utvägen. Men skam den som ger sig. Upp på cykeln och trampa!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv