29 januari 2010

GOD MORGON

Hade tänkt att vi skulle hinna ta en mys frukost såsom vi gör på helger med alla ljus tända men så blev det inte när mamma har snoozat en gång för mycket. Men frukost fick barnen i sig och Elina han med skolbussen. Vi bestämde att vi myser efter skolan istället.Då skulle Elina göra rent till kaninerna sa hon med en salig blick. Det säger hon alltid när vi ska ha kvalitetstid men det blir sällan så. Jag vill inte ge henne ensamt ansvar för det heller, barn behöver vara barn. Men jag tror att det är bra att hon förstår att det inte görs av sig själv och att man inte bara kan skaffa djur utan att förstå att det följer vissa uppoffringar med dom. Men som jag brukar säga...det är värt allt slit i hela världen man får så mycket tillbaka.
Jag brukar oxå säga till Elina var glad att du slipper ha geten,kaninerna,hundarna och katterna gömda i byrålådan och diverse andra ställen=)

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv