27 januari 2010

SNÖ TILL FÖRBANNELSE

Lyckades hitta rätt väg hem från jobbet ,men det var inte lätt kan jag lova. Det fanns verkligen inga körbanor så långt ögat kunde se. Fast det är klart lite mysigt ser det ut väl inne i värmen och tryggheten. Getterna har extra mycket halm och hö i sitt bo så dem går det inte heller nån nöd på.(Dom tittar dock på en vädjande och bedjande snäääääla släpp in oss)Grejen är den att dom vet att vi har en massa ätbart här inne och därute finns det endast tråkig hö. Dom får ju såklart alla möjliga andra saker som blir över...ja allt utom animaliskt men tro inte att det räcker...nehe...mycket vill ha mer=)Söta är dom iallafall!
Hundarna var till salu väldigt billigt tidigare idag har jag just fått rapport om, Det hade varit sopor i heeeeeela huset sa mannen.Kaffesump och hela helvetet ändå upp till tak. Dom hade helt enkelt hjälpts åt lite för att massakera sopskåpet innehållande en redan överfull soppåse. Som tur var var katastrofen undan städad då jag kom hemsladdandes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv