30 januari 2010

VI VAR 9 ST PÅ PROMENAD

Rena rama cirkusen egentligen. Vi gick på grusvägen runt så kommer man till fåren. 3 barn på sparkar, hundarna och getterna i koppel som mannen och jag höll i . Bilisterna som åkte förbi vände sig om både en och 2 gånger=) Fårskallarna såg förvånade ut när polarna på andra sidan stängslet ställde sig och glodde in. Igår var jag inne i stan på galaj som sagt och mycket trevligt skulle jag sammanfatta det hela. Var hemma hos ett par som har en häftig damm hemma på tomten med fiskar i. Och nu på vintern så har fiskarna fått flytta in i garaget typ. Där ligger dom och halvlever liksom i en stor balja. Och fodrar ingen mat alls under tiden. Tänk om människan oxå funkade lite som dom...Nähe nu går jag i dvala över vintern måste spara pengar=) Och tänk vad smal man skulle bli.Nu ska vi packa oss in i bilen för att bli bjudna på mat och bastu. Tänkte eventuellt göra årets snöängel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv