29 januari 2010

LITE KISS O BAJS HUMOR PÅ LÅG NIVÅ

Kom bara på en jätte kul händelse som inträffade för måååånga år sedan:
Jag var en sån som samlade ihop pengar så det nätt o jämt räckte till en enkel biljett varsomhelst bara det var bort från Svedala. O så var det även denna gång hade varit ute och rest i mellanöstern. Min familj har aldrig haft samma sug som mig så dom förståd sig aldrig riktigt på mig och oroade sig för mig konstant. Jag ringde collektcalls hem lite då o då och bedyrade att allt var bra ute i vida världen.(Runt omkring föll det ibland bomber och granater på riktigt alltså).Kom hem!!!Var det enda dom alltid sa.Och jag satt kvar därute i världen och hittade på en massa kul. Men tillbaks till denna gång. Jag hade jobbat ihop till en hem resa i smyg och kom hem utan att min familj visste om det. Det var så roligt att se deras miner när jag helt plötsligt stod i hallen hemma.Denna gång går jag med min ryggsäck till syrran och Norbert. Ringer på dörren och dörren öppnas av ett åkerspöke!!!!Syrran var nyvaken men trots detta hade hon påbörjat en brun utan sol hemma behandling och gick med en morgonrock vill jag minnas. Hon blev så till sig och glömde bort sin behandling så efter ett tag när medlet börjat verka påpekade jag att Guuuud vad konstig du ser ut.......halva du e liksom nå rödflammig och halva kritvit. Sen bar det iväg ut på hennes balkong för en cigg och syrran hon lånar Norberts dojor som är minst storlek 56. Och så skulle hon släppa en smygfis men råkar vara mer än gasig i magen. O längs med bena rinner skit rakt ner i Norberts skor!!!!!Han kommer ut -Vad fan!!!Har du skitit i mina skor!!!!!
Men ni som läser detta lova att inte berätta detta för nån för detta var superhemligt och tystades ner i många herrans år=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv