18 januari 2010

ARBETE

Det e ju inte det att jag inte tycker om mitt jobb men jag har ändå måndags ångest. Känns så grått o trist inte alls sådär helgskimrande. Jag tror att det kan bero på att man blir begränsad,man måste vara på jobbet och göra det som förväntas av en.Lediga dagar kan man göra som man vill. Bara en själv som sätter ens egna gränser liksom.Men väl på jobbet släpper känslan och så vips är det helg igen. Fast o andra sidan kommer jag snart att börja jobba absolut hela helgerna varannan vecka. Men man är som en kamelont, byter färg efter omgivning=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv