17 januari 2010

NÄR HADE MAN SÅ HÄR BRA VINTER SENAST?









Mina föräldrar gjorde oss sällskap ut på dagens strapats. Lovade dyrt och heligt till min syster att jag inte ska övertala någon som inte vill att göra saker såsom backhoppning,bergsklättring eller skridsko åkning. Detta resulterade i en helt skadefri dag. Mannen kom oxå hem med alla ben i behåll. Korv smakar så bra när man grillar den ute...konstigt samma korv fast ändå. Mina bilder ligger snett jag veeeeet....men det bara blir så fast jag vänder på dem...visomborpålandet är lite otekniska månne=)Men en kan ju inte vara bra på allt skulle kanske en sånsomboristan sagt. Tjejerna börjar bli riktigt bra på att skrida runt på isen tom en o annan piruett. Väntar på besök av Carina och Anders. Fick nåt "bakryck" och kastade ihop en äppelkaka,kolakakor samt kladdkaka. Själv äter jag inte det skulle innebära måååånga points. Men dom kallar såna som gör som mig feeders hörde jag på radion. Fast jag vet inte om det stämmer in på mig för jag bara gör saker utan att liksom tänka på det märkbart.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv