19 januari 2010

SPRANG PÅ ETT GYLLENE TILLFÄLLE ATT FÖRGYLLA TILLVARON

Idag hade jag tid så mycket tid över innan det var jobbdax så jag blev nästan en släng irriterad för omväxlings skull över tid som bara skulle spillas. Av olika diffusa anledningar hade jag en känsla av bitterhet som gnagde i mig. Satt i bilen efter att ha fått åka till mannens arbetsplats och hämtat en slant till "vaddetnuänmåvaramanmåsteköpaunderdagen"själv hade jag åkt ifrån plånboken som låg kvar 2.5 mil från stan. Där sitter jag då och väntar egentligen på att Malin ska vara klar med sitt jobb uppdrag och ha tid att träffas över en fika. Parkerar min bil och går sonika in på ett hotell som jag har spanat in sen innan och ber om att få köpa den....ja det är helt sant. Ut kommer jag 20 minuter senare och är helt säker på att det är det rätta för mig....så imorgon ska jag ringa ägaren och be att få träffa denne och diskutera affären....ska bli spännade. Man kan ju inte mer än att misslyckas. Jag menar blir det inget av det har jag iaf förgyllt denna dag och kanske fler. Jag tror stenhårt på iden iaf.Hann oxå med ett besök hemma hos Therese. In the end of the day var jag inte alls bitter längre.

2 kommentarer:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv