24 januari 2010

(Kvalitets tid går till spillo.....)

Jag har inte tålamod till att hålla på med koder hit och dit till statistik mätaren!Men ändå kan jag inte ge mig Irriterad!!!Varför kan det bara inte funka. Koder ska klistras kopieras och jag gör som intruktionerna säger men ändå....jag kommer sitta med det här tills jag dör verkar det som.Sånt här gör att jag tröttnar. Det får inte vara för besvärligt och jobbigt. Dagligen kommer jag på nya saker som jag kastar mig in i med huvet före ända tills det blir jobbigt=inte kul längre.
På måndag har jag iaf bokat en telefon tid med hotell ägaren till det lilla hotellet jag nämnt tidigare. Det fanns tyvärr redan en annan intresserad köpare som lagt bud men det skrämmer inte mig. Mannen är nu lika inne på att klart min fru ska ha ett hotell=)

3 kommentarer:

  1. Men du har ju en besöksräknare? Duger inte den åt fröken? :)

    SvaraRadera
  2. Finns ju en uppsjö av räknare. Denna använder jag mig av http://www.statcounter.com/.
    Sen kan du ju ansluta dig till Bloggtoppen, där kan man också se besökare etc
    Lycka till med hotellet! :)

    SvaraRadera
  3. Haha jo den duger men hade gjort fel med koderna...fattar mig inte på sånt så jag har klistrat och klippt fel. Mannen säger att jag ser galen ut när jag sitter och klickar frenetiskt från sida till sida. Men det är ju inge kul att ha besöksräknare om den bara finns där och inte räknar....men nu så verkar jag ha fått till den efter att nästan ha kastat ut datorn genom fönstret...=)Tack få se vad det blir med hotellet.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv