16 januari 2010

STORA SYSTERN SOM ÅKTE VATTENRUSHBANA

Förmiddagen började som en riktig hit. Övertalade min kära storesyster med flickebarn att följa med till vatten palatset. Stellla var så uppspelt och det var förresten mina barn också.
Bara efter ett litet tag kom det sig att det skulle åkas vattenrushbana. Nääää jag vill inte sa syrran. Jodå det är jättekul sa jag, vilket jag ångrar nu. Ok upp går hon med Stella och kommer nerfarandes med all världens fart och donglar i med fötterna såpass illa att hon inte kunde gå efteråt......jag skickade in henne i bastun på relaxen och skadan verkade lite bättre just då.
Efteråt när vi skulle klä oss samt ta oss till bilen var det värre....mycket värre stackarn fick släpa sig till bilen och släpa sig in. Jag fick köra hem hennes bil och placera hennes ben i högläge.I väntan på att hennes man skulle komma hem från dagens fisketur med sonen Benjamin. Nu har dom åkt till akuten för att kolla upp benet....hoppas det "bara"är en stukning. Jag har lite dåligt samvete över att jag övertalade henne till att åka men gjort e gjort. Stella hade iaf kul. Annars var det en kul tripp in till storstan...kanske en parentes bara som störde.....ÄCKLIGT MED ALL STRUMPLUDD I DUSCHEN=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv