27 januari 2010

OKRISTLIG TID

Väl uppe går det väl bra men det kan inte vara nyttigt att kliva upp före tuppen alltså kl 05.10.Sömn måste vara underskattat, iaf av mig på kvällen innan. Har egentligen bestämt att 7 timmars sömn är ett måste för mig annars känner jag mig bakis dagen efter. Men hur jag än gör lyckas jag inte.O innan man vet ordet av så är det bara 5-4 timmar kvar innan det är dax att kliva upp. Ikväll blir det bingen tidigt.....lovar=)Ha en riktigt bra dag själv ska jag prova och se vad det där dom kallar jobba betyder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv