20 januari 2010

NYTT NYTT NYTT SKA DET VARA

Igår var sista dagen jag jobbade på mitt gamla jobb idag ska jag åka till ett helt nytt sprillans ställe med 30 nya medarbetare. Vad många.....men det har inte jag nåt emot. Tvärtom tror jag det kan vara riktigt kul. Jaja vi får väl se. Tänk vad jag har varit runt på arbetsplatser....alltså kom på en period i mitt liv då jag jobbade extra på 3 ställen samtidigt och detta skedde under samma dygn. Morgonen började jag med dementa i en gruppbostad,cyklade till en affär där jag jobbade som hälsokostrådgivare sen vidare iväg för att jobba natten på krogen. Herregud hur orkade man med det?Pengarna jag tjänade var tänkt att sparas till längre resor men väl dax till avrese dagen hade jag redan spenderat slut på pengarna. Det mest intresanta jag jobbat med var en period i Israel där jag jobbade med ett gäng gamla israeler på ett bommullsfält som inte pratade ett ord svenska. Minns doften av bommull....helt underbar=)Nehe wish me luck dax att dra på sig nåt och sladda in mot storstan.

1 kommentar:

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv