24 januari 2010

SOVA

Trött trött trött på ett skönt sätt=) Idag har Lisa och jag spenderat fm ensamna då dem andra varit på vift på annat håll. Lisa fick helt bestämma vad vi skulle göra. Först var det skötsel av alla djuren. Alla fick rent och fint samt som bonus grangrenar att smaska på. Bobb tur runr"fåren"som fått små bedårande lamm. Har sett en liten som jätte gärna ville bo med våra getter...=)Tar det med mannen imorgon. Sen bar det iväg för att handla ingredienser för bakning är Lisas craving nr 1. Semlor blev det som vi sedan åkte och överraskade Norbert med. Var därmed tvungen att ta en till runda på 3.5 km med hundarna för att kunna äta en semla.
O jo just det motion cykeln står och hånflinar åt mig fortfarande...imorgon. Sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
jag vet inte.....lite annorlunda på nåt sätt kanske...vet inte men det finns säkert nån diagnos som skulle stämma in på mig. Är gift med den bästa mannen som finns på jorden och har två världens sötaste barn.

Besökare Sedan Start 2010

Bloggarkiv